U metodologiji upravljanja potraživanjima polazimo od opšte kategorizacije potraživanja i klijenata/kupaca koji svoje obaveze ne izmiruju u definisanim rokovima.
Tako smo formirali kategorije prema kojima se primjenjuju različite metode za naplatu:
„Soft" metoda - Klijenti/kupci koji kasne sa plaćanjem
Besplatna analiza naplativosti;
Klijentima se nude opcije za naplatu vlastitih potraživanja koja se usmjeravaju na izmirenje duga;
Predlaže se potpisivanje LRC Sporazuma o plaćanju na Advokatskom memorandumu. Potvrda iznosa potraživanja i produženje roka zastare. Definisanje rokova i načina izmirenja potraživanja;
Asistent naplate vrši konstantan monitoring poštivanja dogovorenih procedura i rokova i predlaže rješenja za ubrzanje izmirenja ukupnog iznosa predmetnog potraživanja;
„Hard" metoda - "Problematični" Klijenti/kupci
Centralni registar dugovanja - Opomena pred evidentiranje duga;
Slanje notifikacije o registraciji duga ostalim dobavljačima koji su provjeravali dužnika. Mogućnost nastupanja sankcije trenutno;
Opomena pred tužbu na advokatskom memorandumu sa navedenim dodatnim troškovima i obračunatom kamatom na iznos predmetnog dugovanja;
Proslijeđivanje predmeta u Pravnu službu sa prijedlogom za pokretanje sudskog postupka za naplatu.
Grupna naplata – Veliki broj predmeta
Vlastito softversko rješenje - Call centar i slanje do 2000 opomena na dnevnom nivou;
Jasne procedure u skladu sa svjetskim standardima posredovanja u naplati potraživanja;
Desetogodišnja saradnja sa finansijskim institucijama, telekom i kablovskim operaterima i ostalim kompanijama.
Prednosti:
Radimo na principu „Nema naplate – Nema troškova", dogovorenu proviziju plaćate po uplati sredstava na Vaš račun;
Besplatna analiza naplativosti- Uvid u platežne mogućnosti dužnika;
Sistem ranog upozorenja – Naši klijenti sa manjim pragom tolerancije, koii pokreću postupke naplate u ranoj fazi potraživanja, signaliziraju prve promjene u poslovanju Vaših klijenata;
Uključivanjem LRC-a kao posrednika – treće strane, ubrzava se proces naplate;
Uposleni LRC fokusirani na naplatu Vaših potraživanja cjelokupno radno vrijeme;
Svaki predmet ima svog referenta koji Vas sedmično izvještava o najnovijem stanju Vašeg predmeta;